Jag vill ha...

...helg nu! Imorn börjar jag kl 12.15 och slutar kl 15.00! Pisstid på en fredag lixom! På lördag jobbar jag - bra: mer cash!!!
Fick ett mail idag om att jag vunnit en kryssning för två... fan va najs tänkte jag innan jag läst allt. Kul att avgången är från Köpenhamn.. måste bara ta mig dit innan det bär av mot Oslo. Vem fan ger ut en kryssning från Köpehamn till Oslo om man bor i Sverige... ja ja tänkte jag... jag har ändå en annan kryssning till godo till gamla hedliga Finland. Ska bara få med mig någon som vill åka med också! ;) Kan ju inte vara för svårt? Någon som vill med? Biljetten räcker till fyra personer. =P

På söndag blir det förmodligen Stockholm. Ska köra själv hela vägen. Det tror jag kommer gå bra. =) Så länge jag hittar till tunnlarna så hittar jag resten av vägen också. =)

Ikväll ska jag iväg och jobba lite mer. Fast det lär inte bli så ansträngade för jag ska typ sola och äta lite mat! =D Asskönt jobb!

Nu.... byta om till lite trevligare kläder, sätta i linser och sätta upp håret.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

kryssning...? jag e på ;)

2008-10-16 @ 18:30:00
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hell yeah!!! Måste bara fixa så att en är över 23 med oss! ;) hahaha!

2008-10-17 @ 17:02:53
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Svennis

Ja men patrik, patrik, du och jag ;)

2008-10-20 @ 17:57:52
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0