It's hard having an opinion when you don't give a damn


Potatisen är kokad. Musiken igång. Sängen bäddad och tänderna borstade. Dags för uppsattsskrivandet då. Det har redan gått en kvart och det jag fått nerskrivet på papper är tre ord. Tre små ord. Däremot har jag redan hunnit skrika rakt ut att jag hatar det här, jag har slagit mig själv i huvudet, jag har gett upp för att försöka igen för att ge upp ännu en gång. Nu är jag inne på mitt andra försök. En minut senare och jag hade lust att kasta ut datorn genom fönstert. Är det bara jag som tror att det här kommer ta mig hela dagen? En hel dag för att skrapa ihop femhundra ord. Det här kommer gå åt helvete...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Laura

Sv: Japp Huset blir nästa helg :) Och då måste du med! ;P

2008-10-20 @ 20:15:48
URL: http://laur4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0