"It keeps leaving me needing you"


Fredagkväll. Här sitter jag, brevid min mor i datarummet. Båda sitter klistrade framför en varsin dator. Det känns så där galet fredagkvälls-aktigt. Inte. I vanliga fall vid den här tiden brukar jag sitta på en buss eller ett tåg i skyhöga klackar påväg mot drinkar och dansgolv. Så har det inte blivit på många helger nu, varken ork eller lust har infunnit sig (okey, jag var lite sugen förra veckan, men så blev det ju icke) Men imorgon har jag blivit "paxad" av Alex. Jag fick inte ha något annat för mig, för imorgon träffas tjejerna . Imorgon mina damer, då brakar helvetet lös på Huset. Eller, inte helvetet. VI brakar loss på Huset. Välkommna att göra oss sällskap ute i dimman!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

haha ja det har du verkligen rätt i;P

2008-10-25 @ 12:28:57
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0