Glass är åtminstonde gott


Vilken natt! Jag har vaknat hundra gånger om. Haft oroliga drömmar om att jag försover mig. Vaknat upp hundra gånger till. Känns som om jag mest tillbringat natten till att vänta på att klockan ska slå 6 och väckarklockan ska dra igång. Så ringer det plötsligt och det är dags att gå upp. Äntligen! tänker jag och somnar om.
Är inte det typiskt? Här sover jag oroligt hela natten och väntar på att få gå upp och när det äntligen är dags somnar jag om! Och försover mig dessutom. Jag vaknar inte förrän brors väckarklocka tjuter högljutt genom väggen. Då skulle jag ha varit på jobbet för en kvart sedan. Hääärligt! Tur i oturen är väl att jag ändå inte kan jobba idag. Glass läker tydligen inte alla sår så jag hoppar fortfarande runt på ett ben här hemma. Och mer tur i oturen: om det fortsätter såhär så jäävlar vilket vältränat högerben jag kommer få XD

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0