Denna gång var det lagligt


Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förut. Jag var iväg och åkte gocart. Jävlar va kul det var. Hela familjen var på banan och slirade. Jag körde varken fortast eller långsamast och inte heller slirade jag mest, så jag är nöjd med min insatts.

Idéen kom från min far, som tyckte att hela famlijen skulle iväg och åka. Varken mor och jag har någonsin varit intresserade av detta. Men nu när jag har haft körkort i ett år har jag upptäckt mer och mer att det roligaste med att köra är ju att gasa. Att köra fort. När jag kom på det var det ju självklart - gocart here I come! Jag har tjatat på far ett bra tag nu och tillsist blev det av. Min mor hade ingen talan i detta fall och fick helt enkelt tvingas med. Det verkade dock efteråt som om hon tyckte det var ganska kul.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0