Åh fan!

Så var det dags igen... Nu känner jag mig så här igen... så här att man bara inte orkar med ett jävla skit! Orkar inte plugga tenta... den ska ju ändå vara klar nästa måndag kl 23.59.... även om jag skrivit hälften så orkar jag inte skriva mer nu.. nu får det bli paus helt enkelt... har ju ändå kommit en bit. Jag tror faktiskt att jag ska gå och städa mitt rum istället. Vrida på högsta volym med massa bra musik och bara röja undan allt. Kanske att det t.o.m. blir en lite ommöblering. ;P

Oj va skönt det lät med att städa istället för att plugga. Nu ska jag gå och städa. Bädda om sängen till något snyggt påslakan - kanske att jag tar fram det gamla hedliga Basil Mus påslakanet! ;)  Nu ska jag gå och städa och möbler om.. fick en massa idéer hur det ska se ut... tror att jag har en favorit.. måste ju bli snyggt när jag får främmande på fredag! ;)

Vill ha fredag NU!!!!

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vill också ha fredag!

jaa, jag får höra av mig igen till dig. eller så kan vi prata om det på torsdag.

2008-10-28 @ 19:39:26
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0