Åh denna ljuvliga söndag


Satan så irriterad jag blev imorse. Mobilen slutade aldrig plinga. Pling och tjing hit och dit, jag höll på att bli galen! Efter att äntligen ha fått tyst på den var det försent för att somna om. Klockan var ju ändå halv tio så det var väl lika bra att kila upp och käka frukost. Vilket jag gjorde. Sen gick jag och la mig igen och somnade om till ett. Detta mina vänner, är en riktig söndag. Ingen träning, bara ligga och slöa i sängen dagen lång. Och när man väl tagit sig upp, dags att slöa i soffan resten av dagen. Underbart.

Och hur blev det med uppsattsskrivandet...? Jag har gett upp den tanken. Jag hatar den här uppgiften. Jag måste läsa tråkiga nyheter, ta reda på tråkig fakta och sen skrapa ihop något läsvärt om det hela. Booooring! För några dagar sedan gav jag uppgiften ett försök. Efter tio minuter låg jag med huvudet på skrivbordet och stirrade in i våran väldigt vita vägg. Det tyckte jag var intressantare än det jag hade framför mig på dataskärmen...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA ser det framför mig hur du ligger och stirrar in iväggen. xD Kan säga att jag var inte så mycket bättre jag heller när jag skulle skriva min uppsats. Men jag skrev den tillslut, men jag tror icke att den blir godkänd för den var riktigt dålig.

2008-10-19 @ 21:42:40
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0