Vilket tråkigt, lyckligt litet inlägg det vart


Erika är lyyyycklig!! Precis när hon kämpat sig igenom en dag på jobbet får hon reda på att hon är ledig imorgon. Underbart! Tyvärr är det för att hon ska släppa in hantverkare i stugan, men i alla fall, hon får sovmorgon! Dessutom ska hon om en timme hoppa på bussen till Uppsala för en streetdans-träning. Perfekt avslutning på en halvkass onsdag, nu slutar den i alla fall bra. Ännu ett plus är att hon kanske är ledig på fredag också. Helt säkert vet hon imorgon (bara för att jag nämde det kommer det inte bli någon ledighet). Och ännu ett litet plus är att det viskas om en utlandsresa, Erikas stora längtan nu i vintermökret (ännu en gång: bara för att jag nämde det kommer det inte bli något, peppar peppar eller vad man nu burkar säga). Och nu dök ännu ett plus upp, dags för middag nu =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, på något sätt så ska jag säkert kunna åka. Men innan jul tror jag blir lite tajt.. :/

2008-11-26 @ 19:00:20
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0