Jag är ett vrak


Måndag. Denna trista, tröttsamma måndag. Jag var nog inte den piggaste på jobbet idag. Tvärrt om, jag var nog mer åt det döda hållet än åt det levande.

S: "Olle, har du sett det här vraket? Värre har jag aldrig sett. Jag har frågat vad hon gjort i helgen men hon säger att hon inte gjort någonting, blir man såhär av att inte göra något?"

Ja, tydligen blir man ju det. Filmkväll med mor och far, el-snack med grabbar (på tal om el, har inget med saken att göra, men visste ni att de har kor på Skansen. Varför åker man till Skansen och kollar på kor?)  och en liten träning kan vara orsaken. Eller så kan vi skylla allt på Håkan. Var tvungen att gå upp tidigare för att han behövde skjus till jobbet. Kan vara det. Eller bara det faktum att det är måndag...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men Erika! Stockholmare måste ju få kunna se kor lixom! Jag menar, hur ofta åker de ut på landet för att se kor? Fatta när de går på skansen då: "Mamma, mamma! kolla en KO!!!!" HAHAHAHHA! =P

2008-11-18 @ 11:51:02
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0