En liten överraskning


Jag fick mig nyss en ordentlig chock. Sitter här ensam och övergiven i mitt rum när bror lunkar förbi och muttrar Erika, gå till dörren. Jag suckar och pustar, jag som precis hade rullat ihop mig i en mysig liten boll och planerade att stanna så i någon timme, halvsova lite. Helt övertygad var jag om att det var mor och far som ville något jobbigt också. Så när jag kommer in i köket och möter far blänger jag irriterat och undrar ilsket vad de vill. Då precis efter jag yttrat orden vänder jag mig mot dörren. Där står en flicka med mörkt långt hår. Först ser jag inte vem det är. Sen går det upp ett ljus för mig. Det är ju Wanja! Wanja, som jag inte sett på jag vet inte hur länge. Wanja, som ska vara ute på turne och jobba jag vet inte hur länge. Men nu stod hon i min hall och ville "boka mig". Så nu är det bestämt, så på måndag blir det nog en fika eller nått. Mycket trevlig överraskning =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Vem är det?:)

2008-11-06 @ 20:49:56
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0