Somliga hade gått upp vid den här tiden...

Ligger här i min säng och funderar på att gå upp snart. Jag har lovat mamma att dammsuga huset, och man kan ju säga att det inte är den största motiveringen för att gå upp från mitt varma täcke. Fast det skulle vara väldigt gott med lite frukost - rostade mackor och en varm kopp O'boy.

Ikväll kommer Camilla, Jörgen och Hannes hit. Melina kunde inte för hon ska på disco i badhuset. Vi ska iaf är tacogratäng. Hur gott som helst!

Det är skönt att det här är en spelfri helg. Behövdes för mig kände jag. Imorn ska jag jobba och senare på kvällen är det Joar som gäller. Och på söndag måste jag skriva mitt pm för den här delkursen.

Nej nu måste jag gå upp, magen skriker efter frukost!

Puss
//Rebecka
- Åh vad jag längtar till imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0