Sista dagen

Imorse kunde jag iaf prata lite när jag vaknade.. vissa bokstäver föll bort man man kunde ändå urskillja vad jag sa.
Det var sista dagen på praktiken och barnen hade svårt att hålla sig borta från tårarna nä de kramade mig när dagen var slut. Då kan man själv inte hålla sig ifrån det.
Jag fick en penna och ett kort av dem: "Pennan får du bara använda när du rättar saker och kortet måste du titta på varje dag så att du inte glömmer våra namn!" De är så söta!!! Jag kommer definitivt hälsa på dem igen! =)

Ikväll är det match hemma mot Åkersberga. Får se hur det går. Det behövs verkligen en vinst för juniorerna nu.
Imorn bär det av mot Sthlm och Patrik. Får se om han vill följa med och kolla på seniormatchen. Hoppas verkligen det.

På söndag fyller lilla Lukas år! Han fyller hela 11 år! Jag och Amanda har tänkt att vi ska hitta på något bus. Spännande!

Nu... spela lite kort innan maten!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0