Nära nu

I övermorgon kommer mamma och pappa hem! =D Idag är jag ledig så jag hade tänkt att jag skulle städa huset. Det behövs. Inte så där att man får en chock när man kommer in, men man måste ju städa ibland. =)

Var nyss inne i Enköping och åt lunch med Camilla. Världens bästa moster! <3

När jag skulle åka hem tänkte jag att det skulle vara ett ypperligt tillfälle att tanka bilen. När jag kommer fram till bensinstationen kommer jag på att jag inte kan koden till kortet eftersom den är inskriven på min andra mobil. Så det var bara att åka hem. Får tanka nästa gång jag ska åka någonstans. Måste bara komma ihåg att byta mobil då så att jag har med mig koden. =P

Nej, nu ska jag börja städa. Känner mig faktiskt på ett riktigt städhumör. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0