Med något ont kommer det alltid något gott

Tänk positivt. Erika, var inte så arg. Kom ihåg vad jag sa! ;) Hahah!
Ja, ja... jag har inte kommit så mycket längre än vad jag gjorde med förra inlägget. Förrutom att jag har ätit frukost iaf. Nu är det bara dammsugningen framför som väntar... men usch va tråkigt det är. Så här tråkigt har jag inte tyckt att det ska bli att dammsuga. Förut har det inte varit några problem alls, men nu bär det verkligen emot. Usch!
Efter att jag dammsugit ska jag göra mig fin hade jag tänkt. Det lyfter alltid humöret. Kanske att jag leker lite ego sen och tar lite kort... vi får se, vi får se....

Nej nu måste jag verkligen ta ur arslet ur vagnen och ta fram dammsugaren och börja städa. Så jobbigt kan det väl inte vara... eller??

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0