Lyckligt!

Den här dagen kan ju inte sluta bättre, för både mig och Erika. Som ni kanske läst så har hon lagt in ett lyckligt inlägg. Vilket även jag kommer göra.
Hon ringde mig nämligen alldeles nyss och sa att hon ska gå med mig på Joar på lördag! Underbart! då kan hon och jag umgås lite (vilket vi inte gjrot på hur länge som helst, bara några få telefonsamtal och några konversationer på msn) och dessutom ha grymt kul när det är Ladies Night som står på Joars schema! =D Fan vad kul vi ska ha. Nu måste bara torsdagen och fredagen gå fort, sen är lördagen här! (usch glömde, jag ska jobba på lördag först också) Men sen är det party "all night long"!

hahah! Sov gott och dröm sött

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0