"Kan du inte nysa en gång till?"

Idag har varit en sån där dag som jag bara inte kunnat få hejd på mina nysningar! Och eftersom jag är på praktik så tyckte barnen att det var väldigt kul när jag nyste. De började även räkna hur många gånger jag nös efter lunch... kom väl upp mot en 70 gånger innan de tappade bort sig... =P Så jag kan ju säga att det känns som om mitt huvud håller på att sprängas och att ögonen håller på ploppa ut. Måste ner till affären sen och köpa halstabletter och nässpray. Hjälper i alla fall lite. Så det blir antagligen ingen handbollsträning för mig ikväll om inget mirakel sker.... (hoppas på mirakel!)

Nu ska jag gå och sova en liten stund, blir antagligen att slappa framför tv:n innan jag ska börja steka pannkakor.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0