Everytime I hear that song, I think of you


Nyss hemkommen från krogen. Det susar i öronen, fötterna dunkar och jag känner mig bara allmänt trött och nöjd efter en super lyckad kväll (med mycket naket). Fan, de är nog så mycket skönare att va nykter en utgång, när man kommer hem är man inte helt utslagen och inte heller går man runt och slår i saker i sitt försök att förflytta sig till sängen. Titta, jag sitter ju t.o.m. och skriver det här, klockan halv fyra på natten. Jag är fortfarande varm och go efter allt shakande på dansgolvet och jag måste säga att tröttheten börjar sakta krypa fram. Så ska lite snabbt kolla när bussen går in till Uppsala imorrn (därför jag satte mig vid datorn överhuvudtaget, men på något vis hamnade jag här). så jag säger väl puss och godnatt. Tack för en superkväll!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack själv! Hade jätte roligt när vi stod och äcklades över modellsnubben ;P Hahah! Skrattade för övrigt åt mycket annat den kvällen;) Puss på dig!

2008-11-30 @ 11:23:20
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

tycker vi skrattade hela kvällen jag =) jättekul hade vi :p

2008-11-30 @ 18:13:07
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0