En fredag i lathetens tecken


Det är äntligen, äntligen fredag!
Jag ligger i min säng och håller på att kissa på mig. Orkar helt enkelt inte ta mig till toaletten, men snart blir det väl ett måste. Ont i nacken har jag dessutom (fem hela dagar framför datorn har tagit ut sin rätt), så att röra sig är inte bara jobbigt, det gör ont också (träningsvärken efter i tisdags sitter fortfarande i, vad var det för läskig afrikansk streetdans han tvingade oss att göra egentligen?).

Fredagar brukar ju innebära aktiviteter som gärna för med sig lite finkläder och massa smink, men ikväll sattsar jag på motsattsen. Ikväll åker tofflor, shorts och mjukiströjan fram. Och smink är bara att glömma. Jag tar gärna ett varmt täcke, en spännande film och en godispåse istället. Ja, så får det bli.

//Erika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0