"All your problems have gone away, but tomorrow when you wake up, all your problems are back to stay"


Jävla apa!! (hahah, Alex, remember?) Jag skulle jobbat idag. Tills jag kom på att uppsats helvetet väntar. Måste, måste skriva. Måste bli klart idag. Förhoppningsvis. Och jävla apbajs vad ont i nacken jag har!! Kan ju knappt sitta vid datorn och skriva för det gör oooont! Ont ont ont. Och jag vill inte skriva helvetet. Jag vill åka in och träna. Tror ni jag hinner det...? Knappast. För i helvete vilken dålig morgon. Men jag sov gott i alla fall. Och alldeles, alldeles för länge. Tyvärr. Bajs att jag inte kan fuska mig igenom den här uppsatsen också. Förra gången översatte jag en gamal uppsats, gick asbra. Varför skrev vi inte mer uppsatser i gymnasiet för...?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

haha i remember;P

2008-11-29 @ 16:56:39
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0