Valborg, i mörkret under massa träd


Jag vet att jag är hur seg som helst, Alex har redan skällt på mig x antal gånger. Men här kommer inlägget om valborg.
 
 

Jag och Jennie for in till Uppsala och gick hela dagen. Bara gick och gick och gick. Vet inte riktigt vart vi skulle ens. Tror vi letade folk och sen efter något bra ställe att sitta på. Vips så var det kväll och vi gick igen, denna gången till station. Där mötte vi Alex, Sara och Laura och sa hej då till Jennie.

"Är ni från Enköping? Då är ni skit religiösa va?"
 
Jag och flickorna tog oss till kina (haha, dålig humor) för att käka lite. Kan ju säga att folk inne på restaurangen märkte när vi kom, Alex hördes.
"Titta!" De har stora guldfiskar här!!"

  

På restaurangen hittade vi en Dennis som gjorde sällskap med oss resten av kvällen. Vi hittade även en lustig liten sak som försökte skjusa oss till stadsparken i sin nya BMW. Men vi var duktiga och tog oss dit till fots, satte oss under ett par träd i mörkret och festade loss.

  

Jag, Sara och Laura lärde oss mycket under kvällen, speciellt om trädet hägg. Fanns något nummer man kunde ringa för att lära sig om hägg och vi var inte sena med att haka på. Så det jag lärde mig den kvällen var att hägg har flera stammar och att någonting är rött. Mer än Laura som bara kunde minnas snaps. Haha.


I lekparken mötte jag två pojkar, som tydligen båda hade blivit dissade av sin kompisar och därför börjat hänga med varandra. Egentligen kände de inte varandra alls.
"Vi är 91:or."
"Va? Ni är lika gamla som min brosa!"
"Fan, det där kändes ju bra."
"Vad heter din brosa?"
"Tim"
"Haha, jag är din brosa! Jag heter också Tim!"
Är det här någon ny grej så fort jag festar eller? Varför blir alla helt plötsligt släkt med mig när de druckit lite?

Vill du också vara släkt med mig? xP

Andre: "Titta den där kvinnan ser ju exakt ut som Alex. Samma kläder och hår ju!"
Erika: "Ja, titta. Fy vad skurkaktigt."
Laura: "Skurkaktigt. Haha. Det måste jag komma ihåg."
Strax efter får jag ett sms från laura där det bara står en sak: SkurkAktiKt.

Nu orkar jag fan inte skriva mer, men valborg var mysigt i alla fall. Riktigt kul att flickorna orkade åka hela vägen till Uppsala =)

Fler bilder kommer på Terrible


//Erika


Kommentarer
Postat av: André

haha de där fruntimmret hade ju precis samma kläder och såg lika ut. Hon avgudar henne!

2008-05-04 @ 20:55:47
URL: http://andriie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0