Studenten väntar runt hörnet


Nu känns det att sommaren snart är här och att studenten väntar runt hörnet. Igår satt klassen ute i solen hela dagen. Efter det drog Desse och jag på stan i några timmar, köpte pizza och mötte Tobias i stadsparken. Där satt vi sen i någon timme i solen. Kul att Tobbe också retar mig för skivan, det räcker inte med Desse och Robin...? Ska nog allt komma på en hämd. Ett förslag är att dela ut hans nummer till slibbiga killar på krogen. Desse hade tydligen gjort så i på skivan i måndags, vilket han inte var så glad över. Haha.

Just nu sitter vi i skolan och det verkligen skriker student snart. Vi har plockat ihop alla saker från utställningen igår. Nu sitter vi och sparar ner arbeten vi gjort under åren. Snart ska vi ut i skolen och fika. Hoppas Desse kommer snart, hon saknas. Hon var på skiva igår och jag tror att Tobbe har kidnappat henne. Eller mutat henne med fika. 

Ikväll blir det antingen grillfest eller så ska jag cykla upp till Umeå och parta sönder där. Tror nog det blir det första. Om jag skulle cyklat skulle jag nog ha börjat lite tidigare. Cyklar jag nu är jag där på tisdag och har missat allt. Haha. 

Helst av allt vill jag ha dansträning. Saknar det som fan nu efter showen och allt. De var så jäklans roligt och det känns så drygt att inte veta om jag kan fortsätta i höst eller inte. 

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0