Onsdagen...

Idag har man då övningskört på körskolan. Fick även veta att de hade faxat in en uppkörningstid för mig... och att jag kommit halvvägs genom allt... =S hur kommer det gå till? Sen sa muin körlärare till mig att det var bättre att ta för många lektioner och att han skule plocka bort de som inte behövdes sen. Får väl kolla lite hemma hur vi ska göra.

Idag ska jag iväg till Uppsala på intervju.. får se hur det går också... hoppas det går bra och att de inte är så dryga som de lät när man snackade med dem i telefonen.

Sen när jag kommer hem hade jag tänkt att haka på mor min på ljusparty! =)

Hepp... nu börjar jag lib hungrig.. får se om det finns någon annan hunrig själ som vill följa med mig och äta lite mat.

Efter lunchen är det tema: Don't drink and drive... hoppas det blir kul, även om jag bara kan vara med i en timme typ, men det är ju ändå alltid något. =)

Ha en fin dag!!!

puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0