Mys i solen


Nyss hemkommen. Varit en sådan sjukt skön dag. Titta bara på vädret!

Skolan var chill som vanligt. Satt ute i solskenet med Robin, Desse och målade en mugg och en skål i flera timmar. Jim hängde med oss ett tag också, han blev tydligen skrämd av bildundervisningen för de skulle måla av en mamma som ammade sitt barn och hon hade hängbröst. Fegis.
När vi satt där med våra fina muggar gick någon förbi, gav oss en blick och sa sarkastiskt "det där får de betyg för". Ja, det får vi betyg för. Ja, vår klass får ibland lite dagisliknande undervisning, but we like it =)

När vi slutat drog alla fyra ner på stan för en liten picknick. Köpte sjukt god sallad, bullar, godis och nötter och försvann neråt stadsparken. Där satt vi i solen och stekte i några timmar, myspys. Varmt som attan.

Nu håller jag på att lägga upp bilderna från valborg och studentskivan på bilddagboken. Segt. Terrible
Ska dessutom bestäma mig om jag ska med ut på krogen ikväll. Är egentligen pank och trött, men är lite sugen på det där rocktemat.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så härligt med sol:)
Ha en trevlig kväll!

2008-05-09 @ 18:47:10
URL: http://joonnas.blogg.se
Postat av: Therese

Det var sjukt fint väder igår, men det är ännu bättre väder idag. :D
Gissa vem som befann sig samtidigt som mig igår på Cupido......

MOBBARN!! :D:D

2008-05-10 @ 13:10:38
URL: http://thores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0