Mot Jakan


Just nu sitter jag väntar på klockan. Eller snarare mor och bror. Vi hade tänkt ta en tripp in till Jakan och shoppa lite. Jag måste hitta tyg till alla jäkla scenkläder. Suck. Det här är det värsta med showen. Jag måste sy. Jag är inge bra på att sy. Dessutom ska en kjol vara gjord av plast. Hur fint tror ni det kommer bli? Jag kommer säkert sy kjolen för tajt och aldrig lyckas få av mig den. Det skulle ju vara trevligt, att alltid gå omkring i en blå plastkjol. Möjligtvis hur kallt som helst på vintern men det skullle ju ändå vara ganska praktiskt. Jag skulle aldrig behöva stressa på morgonen bara för att jag inte vet vad jag ska ha på mig.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du hittade allt som du behövde..

Joorå, projektet är klart och det blev bra, vi ska redovisa det på fredag nästa vecka! :p

Hur gick det med ditt projekt då?

2008-05-17 @ 19:10:56
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

åhh va bra... :D

Ja, vi får hoppas att provet går bra imorrn. Hoppas att ditt prov på onsdag går bra det med.. :D

2008-05-19 @ 14:02:45
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0