Min stalker det här året


Jag är så grymt trött på att vara förkyld! Det känns som om halsont har förföljt mig det senaste halvåret. Den är där och lurar på mig jämt och ständigt. Dyker upp när det passar som minst. Bryter ut i jobbiga hostiga förkylningar. Bara förstör och är i vägen. Min stalker, halsont, försöker förstöra de sista veckorna i skolan för mig. Den försöker förstöra uppvisningen i helgen. Inte blir jag frisk heller för jag har rep varendaste dag. Suck. En sådan här dag ska man ligga i sängen med täcket uppdraget till hakan, glo på en meningslös film och klämma i sig godis. Men icke. Ut och rasta vovven i blåsten, fixa inbjudningskort och sen iväg till träningen. Egentligen borde jag sy klart min skjorta också, men jag glömde ju köpa sidenband igår så det får väl vänta till inatt. Eller fredag natt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0