Mästerkock till bror


Jag kan inte förstå hur min bror för en sekund kunde fundera på att gå hotell och restaurang. Han har nyss gjort popcorn. Jag är stolt över att han lyckades låta bli att bränna dem. Men istället översaltar han. Det blev vidrigt salta popcorn.

En annan gång skulle han göra hamburgare.  (den här historian har han fått höra många gånger sen dess) Efter ett tag går brandalarmet igång. Han öppnar micron och det väller ut rök i hela köket och hallen. Så i rök och tjutande alarm springer vi runt och öppnar upp fönster. Det visar sig att han lyckats bränna hamburgerbrödet när han skulle tina det. I micron. Bra jobbat. Haha.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Okej, va bra att den passa... Okej, får se om jag kommer..

2008-05-25 @ 00:21:18
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0