Happy!

idag fick vi reda på betyg i SvC.. jag fick MVG!!! Är hur glad som helst eftersom jag verkligen ville ha det i det här ämnet. Så nu hoppas jag verkligen att jag kommer in på den linjen på högskolan som jag vill, vilket är svenskalärare. Hoppas hoppas!

Ikväll ska jag fixa klart med lite photoshop bilder som jag sen ska skicka till Peter så att man kan få lite bra betyg.
Sen är det ju fotbollsträning också. Vi har match nästa vecka så man måste träna lite extra hårt. inte för att jag inte gör det men ändå... =P

På lördag är det balen... jag tror att det kommer bli roligt.... man kommer nog snacka lite mer om att det är närmare till studenten... as a mather of fact.... idag är det EXAKT 2 veckor kvar... 2 VECKOR bara! Oj, oj, oj! The show must go on!

Ha en bra dag!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0