För det är så det är. Eller?


Jag bara älskar skolan sista veckorna. I måndags var jag i skolan, slutade vid tre. I tisdags var jag ledig. Idag började jag klockan ett, gjorde ett prov på en halvtimme och slutade. Imorgon är jag ledig. På fredag slutar jag klockan två. Helt underbart!

För övrigt har jag älskat den här dagen. Okey, jag är förkyld men humöret är på topp. Dessutom har det inte regnat på mig.

Jag och Matilda satt och diskuterade att innan man åker ner på stan planerar man alla inköp man måste göra. Väl nere på stan har man glömt bort hälften. Jag berättade att jag skulle ner på stan senare och fixa lite grejer och hon utbrister direkt Skriv en lista!! Jag var inte så pigg på det och bestämde mig för att lita på mitt supeminne. Som svek mig. Jag glömde dagens nästan viktigaste uppgift. Att inhandla vita sidenband. Klant, klant, klant!

Meen, jag hann köpa mina mjukisbyxor som är hatade av min familj. När jag sen berättade om ett par jeans jag är lite sugen på började mamma sucka. Snälla Erika, köp inte det. Det är så fult.

Nä, nu ska jag gå och ragga keps.
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0