En lyckad kväll

Vad är väl en bal på slottet?
Jo det var väldigt trevligt och mysigt. Alla var fantastiskt vackra och fina. Vädret var kanske inte det bästa medan man stod och väntade på att alla paren skulle bli presenterade. Myggor överallt. Tur som det var fick jag endast ett myggbett som jag inte ens kände av.
Sedan fick vi gå in i slottet och gå upp mot riddarsalen för att sedan sätta oss til bords. Förrätten var väldigt god, jag vet inte riktigt om jag tyckte att huvudrätten var densamma, men däremot tyckte jag att efterrätten satt helt rätt till: chokladkaka med grädde och jordgubbar! =D

När maten var uppäten och kaffet serverat var det dags för första dansen. Mellan 40-50 par försökte dansa vals i ett rum som ungefär lika stort som vårat vardagsrums... "/ en aning trångt kanske... men sedan blev det bättre när inte alla stod och dansade eftersom baren hade öppnat. =P

Många minglade runt med många medan andra bara satt och pratade. En lagom kväll.

Kvällen började lida mot sitt slut för min del och jag ringde till päronen så att de kunde hämta mig.

Tack för trevligt sällskap och en hellyckad kväll!

"För vi har bara festen kvar!!!!"

Puss
//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0