Det funkar ju inte


Första showdagen. Det har varit så extremt kul. Synd att det är sista dagen redan imorgon. Vill inte. Känns extra tråkigt nu när jag kanske måste sluta på dansen. Vill inte, men vet inte hur de blir med jobb och grejer i höst så man vet ju inte om man har tid eller inte. Men jag hoppas. För nu har jag hittat ännu fler klasser jag skulle vilja gå. Haha.

Hmm, det lilla som återstår av kvällen blir en skön välbehövlig dusch och kanske lite Eurovision, om jag orkar med det. Är jag ensam om att tycka att all schalgarnoja faktiskt inte är så jättekul?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, needå Erika håller med dig. Schlager är överskattat :D

2008-05-25 @ 11:06:31
URL: http://laur4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0