Balen

Idag är det bal och jag har precis kommit hem från Amanda som har gjort en underbar balfrisyr på mig. Men den token tog alldeles för lite betalt, men sånt kan man fixa! ;) Jag  är iaf helnöjd och jag kommer lägga upp bilder på bilddagboken imorn på hur det blev och hur kvällen var. Jag tror själv att det kommer vara jätteroligt och alla kommer vara så fina.. jag tror att jag kommer gråta en skvätt faktiskt.

Nu ska jag gå och sätta i linserna... sedan ska jag äta lite lunch.. det är toast so mstår på lunchsedeln idag... =D

Vi ses ikväll alla mina balvänner!
Ni andra.... - ha en trevlig kväll! Annars kan ni ju alltid komma ut till Ekolsundsslott för att titta på alla vackara damer i balklänningar och herrar i frack eler smoking. Allt mellan 15-1730 om jag inte minns fel.

Puss

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0