A orange night


Oj oj oj, igår var det stressigt. Kom hem halv nio, svettig och äcklig. Fick springa in i duschen för att sen tio i nio ta mig till bussen. Riktit stolt över att jag hann. Bra jobbat Erika. 

För igår kväll var det Jozes studentskiva. Det var riktigt kul. Mötte upp Robin och Desse så drog vi till Orange. Första gången jag var där, men de var ett trevligt litet ställe. För Desse och mig blev det mycket dans. Mycket, mycket dans. Planer smiddes under kvällen och det lutar åt att det blir skiva ikväll också. Denna gång ska Robin och jag i såna fall klä ut oss. Temat är Hollywood och vi tänkte matcha våran outfit. Haha. Gårkvällensplaner blev aldrig av. Vi hade tänkt dela ut  visitkort med kondomer fast tejpade på baksidan. Haha. Vet inte riktigt varför, men det var en ide Desse kom på när vi hade temadag i skolan. (Det handlade om sex, faktiskt riktigt roligt. Skönaste standup komikern och olika sexställningar visades på scen, heeelt sjuka haha).

Jaja, kom nyss till skolan. Tog ett tag att ta sig upp imorse. Desse skickade sms hela tiden så att det kändes som om hela huvudet vibrerade, tur det annars hade jag nog inte tagit mig upp (även om jag i just det ögonblicket inte var så glad på henne och helst ville kasta ut mobilen genom fönstret). Sen var jag ju tvungen att få upp Robin, vilket var lite svårare. Hade nästan ingen röst är jag vaknade så skrika på honom funkade ju inte. Jag prövade att kasta ett sudd på honom, gick inte så bra det heller. Men tillslut fick jag lite liv i honom och vi började ta oss till skolan. Och nu är vi här. Eller ja, jag är här. Robin försvann på en gång så nu sitter jag helt ensam och övergiven i ett klassrum. Hmm, aja, verkar som om Desse kommer snart iaf. Kanske, kanske har hon med sig något gott från McDonalds. Nu ska jag i alla fall försöka lyckas göra klart mitt visitkort.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0