Varning Vänge-bor, här kommer krogtrion


Så har ännu en fredagskväll flygit förbi. Det är mysigt med fredagar, jag gillar dem. Man har hela helgen framför sig och det känns helt enkelt underbart. Denna kväll tog jag min lilla bil (här ljög jag, det är inte min bil och inte heller är den så liten) till Viksjö och tillbringade kvällen med Viggen. Chillade mest framför (den stora, fina) teven och kollade bl.a. Så ska det låta och Råttatouli (stavning?). Självklart förflöt inte kvällen utan att man ska bli lite mobbad (det var en gång en liten mupp som bodde i Grillby. Hon såg ut som en blandning av en groda och en älg), men sådan är ju Viggen helt enkelt.

Imorgon blir det röj. Sara och Alex kommer hit och vi ska sedan åka långt iväg till Vänge för en inflyttningsfest. Räknar helt enkelt med att det ska bli grymt kul, även om det finns risk att vi får sova i ett hörn på golvet med endast en filt som tröst... Men innan dess ska jag sy en kjol till mitt snövit-nummer (grannar varnas återigen för att symaskinen kan komma farandes ut genom mitt fönster), så dags att krypa till sängs och samla lite krafter.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

haha älskar krogtrion:D lite kul eftersom jag och Sara inte kan gå på krogen, men i Juli såxD

2008-03-15 @ 14:22:38
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0