The Voice lever igen

Det gör mig glad att höra att The Voice inte lagt ner musiken helt. Jag kunde på hem vägen njuta till glada toner av hiphop och RnB vilket genast piggade upp. Var så sjukt trött, höll på att glömma gå av bussen för jag sov så djupt. Som tur var vaknade jag upp precis i tid (fattade knappt var jag var, men kastade mig av bussen), annars hade jag fått gå en bra bit för att plocka upp bilen. Hade ju varit lite drygt.

Imorgon blir soft (som om inte hela veckan varit det) då börjar jag vid ett och slutar halv tre. Bara en endaste liten lektion. Underbart.

Ikväll ska jag försöka plugga (menas jag kommer ha dåligt samvete för att jag inte pluggar) och kolla Gossip girl.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0