Så fyller man år


Ja, som Rebecka så snällt sagt så blir man 19 idag. Wow. Stora flickan nu. Hehe. Ska jag vara ärlig så har det varit en riktigt seg dag, även om solen strålat och det har varit fint väder. Började dagen med att vakna upp på en skitig madrass i Vänge, helt slut eftersom man tydligen inte fick sova mer än fyra timmar. Sen bar det av hemåt (låångt att åka). Hemma lassade jag i mig mat, öppnade lite presenter (jag har äntligen råd med min skinnjacka, tihi) och somnade på soffan, där jag spenderade största delan av dagen.

Igen tänker jag dela med mig av det som jag har lärt mig idag:

   1. Att sy när man är lite halvbakis och trött slutar med ett icke så vackert resultat. Inget att rekomendera. Det blir plötsligt väldigt svårt att räkna ut var sömmarna ska sitta och allt sådant där.

   2. Wasas knäckemackor med paprikagegga är grymt goda. =)

Jag vet, jag är på väg att bli nästa Einstein efter all denna kunskap. Vänta och se bara.
Ett inlägg om hur krogtrion (Sara, Alex och jag) tog över Vänge får komma imorgon. Just nu vill jag bara sova.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0