Provdag

Idag har vi bara haft prov!!! Visserligen var det bara prov i NK och det gick väldigt bra. Det var mycket lättare än jag trodde att det skulle vara. Skönt! Hoppas resultatet blir som jag vill också, eftersom jag tyckte att det kändes lätt lär det bli bra tycker jag.

Nu sitter jag hemma och väntar på att få åka in till Enköping igen. Ska nämligen till optikern och sen träffa Jessica (jag har blivit kontaktperson). Sen blir det bara hem igen, äta vila och sen träning. Så skönt att inte behöva plugga något mer den här veckan.

Imorn ska jag till Uppsala med skolan, men bara några stycken ska dit. Vi ska till universitetet och lyssna på när några berättar om deras inriktningar. Funderar ju på att plugga till lärare eller fritidspedagog. Hoppas bara att mina betyg räcker för att komma in.

Efter det ska jag träffa Amanda. Sen blir det till att åka hem och träna småkillarna i handboll i Lillkyrka. Det är den sista träningen i Lillkyrka, sen har vi bara cupen kvar nämligen. Ganska skönt att slippa torsdagsträningarna, då kan jag koncentrera mig lite på fotbollen. Det blir asbra!

puss
//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0