People, what a crazy night

Helt slut. Gårkvällen tog på krafterna. Kom hem runt halv fyra idag, äcklig med torkat vin i håret och kurrande mage. Men kvällen var riktigt kul. Hamnade på People (som vanligt inte på BJ, längtar tills Alex blir 18, då jävlar!) med Fredrik, Markus och Jennie. Hade riktigt trevligt när vi dansade loss och snackade gojja. Mindre kul var det att örfila Markus ett flertal gånger, men tycker dock att han förtjänade det då han hällde ett glas vin över mig...

Slapp madrassen på kontoret som tur var. Istället hamnade jag och Jennie i en lägenhet på Vaxsalatorg och spelade pingis. Jag tycker att jag vann matchen överlägset. Om det nu kan kallas match, Jennie kunde inte ens pricka bollen.

   "I ett hörn, alldeles för full =) "
Haha, vilket svar på frågan vart är du. Bara att leta efter den fullaste jäveln i varje hörn då.

P: "Vad tänker du på?"
E: "Den där tavlan."
P: "Juste, du var ju sån här inredningsexpert. Vad tänker du på om tavlan då?"
E: "Att den ser ut att komma från 60- eller 70-talet."
Hmm, ibland kan man ju undra vad en uttröttad hjärna håller på med, men ibland märks det att jag går expo i alla fall.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

ja då jävlar blir det partaj!:D

2008-03-01 @ 19:02:17
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0