keep it going!

Nu har jag varit hos idrottsläkaren i Uppsala och kollat mitt knä som jag haft problem med i stort sätt två år. Kände att det var dags efter att gjort mig illa igen förra veckan. Och det gav resultat: en liten slitning på korsbandet men inget man kan göra något åt med hjälp av operation! Pewh! Lucky me, jag är skitskraj för operationer och vad allt det där innebär. Det enda jag kunde göra var att låta bli fotbollen och handbollen i minst fyra veckor och under den tiden ska jag endast köra styrketräning för knät. Bygga upp muskelaturen. Fick en massa roliga övningar att köra. Kämpa kämpa helt enkelt!!

Jag är ialla fall glad att äntligen få en diagons för knät. Nu kan jag äntligen pusta ut och jobba satan för att det ska bli så bra som det kan bli. Som sagt ett slitet korsband kan gå av även om man tränat upp muskelaturen om man har oturen på sin sida. Men jag får hoppas att jag har turen med mig istället!

Nu ska jag gå och slappa lite i soffan och bara zappa runt bland kanalerna. Sitta och tänka på alla fulla studenter på studentkryssningen... hoppas ni har det kul! Thinking of my class SP3b Student -08!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0