Grått hår redan som 18-åring?


Grått hår! Jag har tvättat håret sammanlagt 6 gånger de senaste dagarna och jag kan fortfarande ana en grå nyans. Jag blir galen! Mor säger att man inte tänker på det. Men jag gör det och det stör mig så in i norden. Plus att min locktång är dum i huvudet (om den hade haft ett huvud).

Idag i alla fall, efter många om och men, så ska Rebecka och jag tillbringa dagen och natten inne i Uppsala. Först ska vi träffa Andreas och bli fotade och sen är det krogen som gäller. Jag hoppas på en grymt rolig kväll, för just nu är jag på så dåligt humör att jag bara vill dra täcket över huvudet och gömma mig. Men det funkar ju inte riktigt så...


//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0