And that's how it is

Ha koll på datum och tider!!

Barnvakt, rundvandring och två matcher, det bestod min helg av. I fredags var jag barnvkt till Lukas och co... Det var kul. Vi käkade pizza, sjöng singstar och spelade sportbuzz. Sedan flög det massor av godispåsar runt i huset också när jag pratade i telefon. Fick några i huvudet. =P

I lördags var det dags för rundvandring.. vår tredje tror jag... vi ville först att alla i klassen skulle ha men det ser en aning stressigt ut nu om det ska hinnas med. Vi var iaf först! :D Den här gången var det iaf dags att vara ut hos Sofie S. asmysigt hus men skitläskig väg att åka på. Det var lång ute på landet och det fanns typ inga grannar! Scary men som sagt asmysigt och kul!!! Tack Sofie för att vi fick komma !=D

Dagen därpå var det handboll borta i Sthlm, Vällingby sporthall. Vinst med 19-35. Väldigt skönt eftersom vi spelade mot Spånga som ligger före oss i serien. Efter matchen bar det av mot mat med laget. Jag käkade asiatisk buffé, har typ aldrig varit så mätt. Jag tror att hela laget var väldigt mätta för nästa match blev inte så bra som förväntat kanske. Jag klarade de första fem minutrana kanske och sen var min mage som värsta klumpen. Och jag hade hur ont som helst, men efter lite vila gick det rätt bra ändå. matchen avslutades med ett kantmål från vänster med vänster arm!! Heja Sara! =D
Hoppas Ellie mår bättre idag efter smällen.. usch usch... läskigt... krya på dig!

Puss
//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0