Adam Tensta

Mitt under religionsprovet om Islam hör vi hur det vrålar ur några högtalare utanför "my cool"
Shit! va fan gör Adam Tensta här? Och varför har vi inte blivit informerade? Jag har nog aldrig skrivit klart ett prov så snabbt. Blev klar, gick till mitt skåp, hämtade min jacka och tog en penna. Utanför skolans dörrar står Adam Tensta, Shire och Eye'n I från MTV och filmar när Adam Tensta kör sin hit "My Cool". De åkte tydligen runt om i landet för att filma lite påskhälsningar. Men va fan åker de till Westerlundska gymnasiet i Enköping för? Av alla ställen lixom??? :P aja, jag klagade inte. Som alla andra frågade jag Shire om han ville vara med på kort och bad en vän att fråga om autograf från Tensta (fegis jag vet!:P). Men sen frågade jag faktiskt om även han ville vara med på kort, klart han ville! Han va asgrym! Verkade ha fötterna på jorden! Keep it that way!

Mer kändisar till vår skola tack! =D

Puss
//Rebecka


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha, men då kan dom väl ta några bra ;)

2008-03-10 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0