Hej, jag är full och har kjol, kan jag få ditt nummer?


Kom ju hem ganska sent igår. Senare än vad planerat, men blir väl så när man väljer att skicka grattis-sms och käka kokt potatis klockan fyra på morgonen istället för att gå och lägga sig. Och resan tog ju sin tid den med. Blev lite nervös när jag klev av vid centralen för att byta tåg. Var redan där för tidigt och trodde jag skulle få vänta ett bra tag när jag möts av skylten:

Förseningar mellan västerhaninge, kungsängen/bålsta pga nedfallen ledning.

Great. Jag kunde ju få stå på den där perrongen hur länge som helst. Som tur är var det ingen försening och jag fick sällskap den halvtimme jag fick vänta. Av en kille i kjol med en halv läskburk som grogglas. Behöver jag säga att han var ganska full? Tydligen hade de som tradition att klä ut sig på midsommar (därav kjolen) och nu hade han och hans polare tydligen kommit på att de skulle dra på finlandskryssning. Han visade stolt upp grogglaset och sa att han nog inte ens skulle få komma på båten. Innan han sprang iväg bad han om mitt nr och frågade om vi kunde ta en fika någon dag. Och vem är jag att tacka nej till en kille i kjol och rosa benvärmare...?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

haha fan vad skön:D

Jättefin design:)

2008-06-22 @ 20:56:37
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Alex

haha fan vad skön:D

Jättefin design:)

2008-06-22 @ 20:56:59
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0