Som en prickikorv - fast med öron


Här sitter jag. Ensam i mörkret - nästan i alla fall. Lampan är tänd. Mor och far sitter på andra sidan väggen. Det plingar både i mobilen och på datorn. Så ingen fara på taket.

Däremot mår inte mina armar eller öron så bra. Har ni någonsin har haft armar som blivit helt prickiga och kliar så mycket att man vill gnaga av sig hela armen? Eller öron, röda, svullna, stela och knottriga som kliar, svider och sticks - allt på samma gång? Då borde ni veta. Det är varken trevligt eller snyggt. Ni kan ju tänka er hur jag ser ut. Svullna öron och prickig. Som en prickikorv - fast med öron...



//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Du får min mejl och lösenordet på din mail..

2008-06-28 @ 08:55:55
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0