Stoppad av polisen


Fick nyss ett sms: Lyssna på p3 nu. Okey tänker jag och försöker snabbt slå om till P3, som jag för övrigt inte gillar alls. Så efter att ha de spelat några tråkiga låtar får jag lyssna till en tjej som ringt in. Hon berättar glatt att hon och hennes kompis, som har ett ganska färskt körkort, nyss blev stoppade av polisen. De hade blivit galet nervösa. Polisen hade kommit fram till dem och sagt till tjejen Är du verkligen en sådan bra handledare till hon som kör? Det visar sig att de har glömt övningskörningsskylten kvar där bak. Lättade att det inte var något värre kör tjejerna vidare till Stockholm för att hämta en mobil.

Självklart var det ju Desse som hade kört bilen och hennes glada polare Tina som ringt in till P3 och berättat historien. Mitt svar på Desses sms: Haha puckon!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0