Fjortis förföljda


Såå... Den här kvällen sög. Jag kände att jag ville komma ut och se lite folk så jag drog med mig Rebecka ut. Inte en bra ide. Vi satt fast i en inhägnad med massa fjortisar med stora hår och djupt urringade linnen. Och alla rökte. Så vi drog runt ett var, lyssnade på lite hiphop, tog ett till varv och spande på fjortisar som kunde tänkas bli snygga om ett par år. Jag tror nog vi kom fram till att det inte var så många. Mest bara garvade vi åt folk som passerade. Men vi gillade Elvis-kopian med Elvisskärp, backslick och som sjöng på någon Elvislåt.

Vi gav upp ganska snabbt. Redan klockan nio stack vi därifrån. Tragiskt att vi la våra sista ihopsparade pengar på den där skiten. Men kvällen här hemma har varit mys. Muffins och Scrubs, mums.

En sista liten sak att tillägga: Jag använder min brors tagentbord. Det är äckligt och fult - framför allt äckligt.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0