En dag på jobbet

Så som många kanske vet så har jag fått ett jobb för sommaren så jag var där på min "första" dag. Fick typ bara sitta och lyssna på andra.. men jag hade urkul... lirarn jag satt å lyssnade med hade ur-skön humor.. satt typ och snackade om killing gänget å andra personer som man kunde härma, snackade om gamla lärare osv. Jag tror iaf att jag kommer trivas där fram tills jag får ett annat jobb... ska försöka leta efter annat iaf å så får vi se om det blir något annat... ;P

Ikväll blir det fotbollsskole möte å sen fotbollsträning. Sen i helgen blir det till att titta på fotboll: Sverige-Spanien!!!GO SWEDEN! =P

Nu ska jag nog leka runt lite på nätet, får se vad för spännande jag hittar =P
Ha en skön dag allla!

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0