EM...

Nu har EM startat och det är väl trevligt...! =D  Fotboll är alltid kul...

Idag har jag typ inte gjort så mycket annat än att tittat på fotboll, käkat en gigantisk pizza med Joanna och kollat på film.. väldans skönt faktiskt.. =P

Imorn är det fotboll igen som gäller. Då bär det av mot Sigtuna... får se hur det går.. hur som helst är jag iaf taggad till tänderna... hoppas jag får spela mittfält igen! =D typ roligast som faaaan=P

Nej nu ska jag nog vara social med lilla Joanna igen... =P annars tycker hon nog att ja e lite tråkig... =P

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: André

Din dag låter som min! Grillparty snart igen, ni är bjudna!

2008-06-08 @ 01:00:37
URL: http://andriie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0