Bakom dina rastaflätor


På bussen hem från Uppsala idag satt jag och klurade på ett roligt litet inlägg om dansen, Kalles såkallade lax och hottentottar som väcker en på bussen bara för att fråga på taskig engelska which colours are your eyes? Jag planerade allt ord för ord och vips så somnade jag. När jag vaknade satt jag bakom ett gäng rastaflätor som stank öl. Självklart hade jag glömt bort hela mitt fina inlägg. Så istället fick de bli de här små raderna, inte ett dugg lika roliga som det jag planerat men...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Jamen visst. Det är bara att säga till när du har lust och tid att göra om min blogg. :P



Okej, jag känner att jag inte har sån stor koll på det där. Men när mamma var arbetslös då fick hon gå en kockutbildning. Men det är ju bara att man försöker hitta ett jobb så fort som möjligt så slipper man de jobbiga erbjudanderna..





2008-06-26 @ 13:19:27
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, fattar inte heller att det är enklare att komma ihåg ett djurs födelsedag än att komma ihåg min. Men det är väl som du säger att det är svårt att skilja på juni och juli.

Självklart så ska ju jag komma hem till dig i sommar, fattar inte varför vi skjuter upp det hela tiden?!

Det låter ju jättekul att åka och rida. :)

2008-06-26 @ 13:22:07
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, du om någon borde ju veta hur det känns. Vet inte hur många gånger jag har hört att dina saker blivit inställda i sista stund.

2008-06-26 @ 17:45:53
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0