Min superheta date


Shit va strulig jag ska vara. Stressade nyss iväg till skolsta för att ta bussen till tåget och stan. Väl stående i skolsta upptäcker jag att bussen går inte förrän om en halvtimme. Hälften av sakerna har jag glömt hemma för att jag stressade så och inte hann jag käka innan. Så jag vänder och åker hem igen. För att sen försöka mig på en ny resa ikväll. Hoppas det går bättre.

Men nu har jag ju ialla fall tid att käka och berätta om min superheta date igår. Den började med att jag susade iväg i en Saab och hamnade på Ica Maxi där jag blev bjuden på godis och dricka. Därefter bar det av mot bion. Valde att se Sex and the City, som mot mina tvivel faktiskt var rätt bra. Så efter en mysig film och massa godis bar det av hemmåt igen. Så jag hade kort och gott en riktigt trevlig kväll tillsammans med mor min. =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0