Kliar det...?


Så igår blev Alex stor. Det firades bl.a. på Fridays med släkten där servitörerna kom ut och sjöng och klappade händerna för Alex. Hennes lite rosiga kinder skvallrade om att hon inte tyckte det var så kul, men vi andra var roade. Hon fick ju i alla fall trösta sig med en stor gratis glass. Imorgon firas hon också med utång i stockholm. Vilket kommer bli helt galet för min del. Jobbar under dagen så kommer vara lite sliten bara efter det. Därefter mot stockholm och skratt och dans. Dagen efter ska jag vara i Enköping halv nio. greeeeat. Så det blir slagga hos mormor och upp och ta tåget hem redan klockan 6. Jag kommer vara så pigg...

Idag på jobbet såg jag en märklig sak. En stor plåtgrej. Lite här och där stack det ut konstiga saker, lite rattar och skruvar. Något som såg lite ut som en sax. Uppe på den låg en stor tjock sladd. Överallt på Webra finns sådana här konstiga mojänger, men den här gjorde mig lite nervös. För med stora bokstäver på den har någon skrivit Anal kliare 2000. Eeh, what, jag vill nog inte ens veta...


Förutom anal kliare har de äckliga små vattenkylare
som bits och rivs när man tar i dem

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0